7 augustus - Reisverslag uit Străşeni, Moldavië van Erica Straseni - WaarBenJij.nu 7 augustus - Reisverslag uit Străşeni, Moldavië van Erica Straseni - WaarBenJij.nu

7 augustus

Blijf op de hoogte en volg Erica

07 Augustus 2018 | Moldavië, Străşeni

Dinsdag 7 augustus 13:30 uur

Zo, het laatste stukje van onze reis. De vlucht van Kiev naar Schiphol ging voorspoedig, ondanks dat we 20 minuten later vertrokken.

We hebben op Schiphol afscheid genomen van Inez. Zij werd opgehaald door haar nicht en reist morgen door naar haar vakantiebestemming.

Ook hebben we afscheid genomen van Joash. Hij gaat de komende tijd de filmopnames redigeren tot een promotiefilm voor Livingstone.

Onze taxibus stond al op ons te wachten. Gelukkig mét airco. Om 15:30 uur verwachten we op Erica aan te komen. Tot straks!!

• 07 Augustus 2018 - 12:19

Helene:

mooi dat de vlucht goed gegaan is en gelukkig maar dar er airco in de taxi zit met deze warmte
    maureen bedankt voor de verslagen

Verslag uit: Moldavië, Străşeni

6 augustus

05 Augustus 2018

5 augustus
Erica

Wie zijn wij? Wij zijn een groep die vanuit deProtestantse Gemeente op Erica op werkvakantie gaan naar Straseni in Moldavië. Daar helpen we bouwen aan een ruimte bij een kerk waar kinderen na schooltijd opgevangen kunnen worden, waar ze hulp krijgen bij hun huiswerk, waar ze trainingen krijgen of gewoon lekker kunnen chillen in plaats van op straat te zwerven. Ook gaan we helpen met het organiseren van een kinderkamp. Vanaf september 2017 zijn we al bezig met voorbereidingen en acties om geld in te zamelen voor dit project. De voorbereidingen zijn zo goed als getroffen en vanaf 24 juli is het dan eindelijk zover. We gaan naar Moldavië. Via deze site willen we iedereen op de hoogte houden van onze belevenissen.

Actief sinds 28 Juni 2018